Belangrijke documenten

Hieronder staan documenten wanneer je meer over de beleidsstukken en regelingen van Stichting Pallas wilt lezen.

Strategisch Beleidsplan 2024-2028

“Wij hijsen de zeilen” – Het is tijd om vanuit onze ambities en eigen kernwaarden (onze veilige haven) het vrijeschoolonderwijs opnieuw te bekijken, in het licht van de huidige samenleving. Met de wind in de zeilen gaan we op avontuur: we laveren, ontmoeten medereizigers en leggen aan in onbekende havens.

Klachtenprocedure (verkort)

Bij het samenwerken van mensen kunnen soms beslissingen worden genomen en handelingen worden verricht of juist nagelaten, die aanleiding kunnen zijn voor een klacht.

Jaarverslag 2022

Klachtenregeling

Bij een samenwerking kunnen soms beslissingen worden genomen en handelingen worden verricht, of juist nagelaten, die aanleiding kunnen zijn voor een klacht. Wij gaan ervan uit dat een klacht uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg en vinden het van belang dat deze volgens een juiste procedure en met aandacht wordt behandeld.

Meldcode Kindermishandeling en huiselijk geweld

De meldcode beschrijft het stappenplan waarin staat hoe onze beroepskrachten kindermishandeling kunnen signaleren en melden. Onderdeel van de code is een afwegingskader om de procedure zorgvuldig te doorlopen.

Klokkenluidersregeling

De klokkenluidersregeling binnen de stichting Pallas is bedoeld voor het kunnen melden van een vermoeden van een misstand door werknemers van de stichting waarvoor het bevoegd gezag verantwoordelijk is.

Sociaal Veiligheidsplan

Een veilige omgeving is nodig zodat kinderen zich goed kunnen ontwikkelen en goed kunnen leren. In dit plan staan de verplichtingen en uitgangspunten beschreven die elke Pallas-school in het eigen veiligheidsplan heeft verwerkt.

Cao Primair Onderwijs

Collectieve Arbeidsovereenkomst 2022-2023 voor het primair onderwijs.

Privacy statement website

In dit privacy statement wordt in het kort beschreven hoe wij met persoonsgegevens van bezoekers van deze website omgaan en deze beveiligen.

Privacy Reglement

In dit privacyreglement is beschreven voor welke doelen en hoe deze persoonsgegevens worden gebruikt.

Jaarverslagen